Foro / Maternidad

catalanas embarazadas!!

Última respuesta: 15 de octubre de 2017 a las 12:44
Y
yixuan_8453463
2/2/11 a las 7:37
En respuesta a monika_8516932

felicitats cesc ¡¡¡¡

t'he felicitat a l'altre post, pero aqui tambe, quina canya noia ¡¡¡¡¡ m'he emocionat i tot llegint el teu part... on s'ha de firmar ??
irmo - lo del cultiu, et pasen un bastonet (com el de les orelles) per mirar bacteris de la vagina i anus, miren l'estreptococ B, si surt negatiu no problem, si surt positiu el dia del part et posen antibiotic per prevenir infeccions en el bebe...

he fet corretges i tot be... a mi em queden 10 dies per la data prevista

un peto a totes ¡¡


Molts ànims solyluna ja veuràs com tot va molt bé!!
Moltes gràcieeees! És una preciositaaaat!

Ver también

L
lynn_8120025
3/2/11 a las 17:43

Comento algunes cosetes...
FILICITATS MAMI!! Quina ilu que ja hagi nascut!! Segur que ja no tens temps per res!! De totes maneres compensa, oi? Jo ja tinc ganes i encara em queden unes 20 setmanes... (Ara estic de 20+5) Disfruta-la i ja ens informaràs!! Si no entres tan sovint ja ens imaginem el motiu! Petons!!

Benvingudes!! Hola a totes les PANXETES NOVES!! Sempre és bo llegir a gent variada!! Com es presenta el mes de febrer?? És el mes del meu cumple, per em dóna a mi que els regals estaran més relacionats amb el Martí que en mi.

DEXEUS!! Per totes les panxetes que van a la Dexeus i que em van preguntar sobre les ecos den 4D i videos... Jo vaig dir que a mi només em grabaven les imatges en pendrive, per que no em donaven video... Doncs a la eco de les 20 setmanes em van donar també el CD amb un mini-video, tant mini que no arriba al minut! A part que està enregistrat com el cul i no es veu res!! Pero res!! Espero que el vostre es vegi millor!!

Una abraçada a totes!!
Mapy i Martí (20+5)

E
edita_8521706
4/2/11 a las 1:03

Hola
Hola, yo soy de Barcelona y dare a luz en el parc sanitari de Sant Joan de Deu ( Sant Boi) estoy de 19 semanas y deseando que llegue el Jueves que viene para poder verle la cara y saber sies niño o niña, bueno os dejo a ver si puedo dormir besitos

Y
yahiza_9717361
4/2/11 a las 9:54
En respuesta a edita_8521706

Hola
Hola, yo soy de Barcelona y dare a luz en el parc sanitari de Sant Joan de Deu ( Sant Boi) estoy de 19 semanas y deseando que llegue el Jueves que viene para poder verle la cara y saber sies niño o niña, bueno os dejo a ver si puedo dormir besitos

De 6 setmanes
Hoola, guapes!!

Sóc nova per aquí i veig que totes teniu l'embaràs mooolt avançat!! Jo estic de molt poquet... de 6 setmanetes. Tot i que ja tinc una mica d'experiència amb una nena que ja té 2 anyets. Em fa tanta illusió i tinc tantes pors com el primer dia!! hehe

L
lynn_8120025
4/2/11 a las 11:36

Mariona
No et pensis!! Jo estic de 20 setmanes, per hi ha força gent que encara hi està al primer trimestre!! Tot i que no es conecten gaire!!
Com van les nàusees!! Espero que les portis bé!
Una abraçada!
Mapy i Martí (20+5)

L
lynn_8120025
4/2/11 a las 11:37
En respuesta a edita_8521706

Hola
Hola, yo soy de Barcelona y dare a luz en el parc sanitari de Sant Joan de Deu ( Sant Boi) estoy de 19 semanas y deseando que llegue el Jueves que viene para poder verle la cara y saber sies niño o niña, bueno os dejo a ver si puedo dormir besitos

Benvingutda!!
Jo estic de 20+5! Quasi quasi estem iguals!! Jo dilluns ja vaig tenir l'eco de les 20 setmanes i tot perfecte! Mesura 21 cm! Una abraçada!!

Mapy i Martí (20+5)

L
lynn_8120025
4/2/11 a las 13:26

Una correcció!!
Chicas, el vídeo que me hacían en la Dexeus no duraba menos de un minuto, como dije en otro post... Dura todo el tiempo que duró la eco de las 20 semanas, así que es bastante largo, pero como no tenía el programa adecuado no lo podía ver!!! Menos mal que tengo un maridito muy apañao!! Os aconsejo que si podeis, os hagais el vídeo!!

(perdoneu que el text estigui en castellà, per així faig un "corta-pega" i l'enganxo en un altre foro per no escriure dues vegades! jeje)

Petons!!
Mapy i Martí

H
huihui_5404973
4/2/11 a las 15:01
En respuesta a yahiza_9717361

De 6 setmanes
Hoola, guapes!!

Sóc nova per aquí i veig que totes teniu l'embaràs mooolt avançat!! Jo estic de molt poquet... de 6 setmanetes. Tot i que ja tinc una mica d'experiència amb una nena que ja té 2 anyets. Em fa tanta illusió i tinc tantes pors com el primer dia!! hehe

Benvinguda mariona
Hola guapeta,aixi que estas de 6 setmanetes.Bè,no totes estem avançades eh!! jo estic de 12+5,nomes unes setmanetes mes que tu

12+5

M
min_9922203
4/2/11 a las 15:06

Bon dia!
Bon dia a totes! volia preguntar-vos si hi ha alguna mami o futura mami per aquí que porti o hagi portat el seu embaràs a la Quiron Barcelona. Jo visc a tarragona, fins a la clínica tinc gairebé 100 quilmetres per em val la pena perquè el meu ginecleg és una passada, i a més no hi ha cap clinica o hospital per aqui que m'agradi molt, encara que no dic que sigui millor ni pitjor, per a barcelona estic més cmoda. La nostra família i amics viuen allí així que aix també és un punt a favor. Us sembla una bogeria?




A
adassa_5844392
4/2/11 a las 15:38
En respuesta a lynn_8120025

Benvingutda!!
Jo estic de 20+5! Quasi quasi estem iguals!! Jo dilluns ja vaig tenir l'eco de les 20 setmanes i tot perfecte! Mesura 21 cm! Una abraçada!!

Mapy i Martí (20+5)

Buenas
Hola guapa no te han dado la opcion de San Juan de Dios? Yo lo tube en san juan de dios.. pero en del belvige... en el de san boi no lo tienes en la habitacion con tigo al niño solo te lo traen para comer... y luego en la habitacion no estas sola...
En san juan de dios lo tienes tu sola todo el dia con tigo y estas sola en la habitacion.
Soy de Viladecans.

L
lynn_8120025
4/2/11 a las 16:35
En respuesta a min_9922203

Bon dia!
Bon dia a totes! volia preguntar-vos si hi ha alguna mami o futura mami per aquí que porti o hagi portat el seu embaràs a la Quiron Barcelona. Jo visc a tarragona, fins a la clínica tinc gairebé 100 quilmetres per em val la pena perquè el meu ginecleg és una passada, i a més no hi ha cap clinica o hospital per aqui que m'agradi molt, encara que no dic que sigui millor ni pitjor, per a barcelona estic més cmoda. La nostra família i amics viuen allí així que aix també és un punt a favor. Us sembla una bogeria?





A mi NO em sembla malament, sempre que et trobis cmoda!! Jo sóc de Terrassa i per aquí a prop no m'agrada res i m'he agafat la Dexeus, que és on les meves cosines han tingut a les criatures (2 i 2 d'altra jeje)
Si a la Quiron et sents bé, ENDAVANT!!! Molta sort al teu embaràs i disfruta'l!

L
lynn_8120025
4/2/11 a las 22:17

Guapa!!
Espero que et trobis millor del teu refredat!! Encara sort del gelocatil! tot i que jo trobo a faltar molt l'ibuprofè.

Al final quina gine et porta?? A mi la doctora Suárez. Al final (ja ho vaig deixar escrit més a baix), les ecos 4D també inclouen els videos, que per cert, el que m'han fet de les 20 setmanes (l'únic q tinc) es super llarg (de tota l'eco) i es veu super bé!! Ja sé que costa pagar tant... i a més (al menys a mi em va passar) a mi em va costar molt decidir-me pq tenia molta por que l'embaràs anés malament... Pero el meu marit sempre es mantenia positiu, tot i que de vegades m'ha confesat que jo li he fet emparanoiar-se amb els meus comentaris...

El que dius del Prenatal és a la tenda o també x internet?? Ara ho miraré, que em fa ilu!! Tot i que les coses rebaixades són d'hivern i el nen neixarà al juny, de totes formes miraré cosetes per quan sigui més gran...

Mapy i Martú (20+5)

L
lynn_8120025
7/2/11 a las 15:35

No sé....
Buff... ni idea!! Crec que hauries de trucar a la teva gine o a la matrona.... Jo ho vaig fer amb el tema dels calçots i em van dir que cap problema!!
Espero que en puguis menjar!!! Per abans asssegura't bé!!

X
xufen_7014221
7/2/11 a las 15:42

Barcelona!
Hola!!
Yo me he enterado hoy, aunque aún me falta la beta!!
Sóc de Barcelona!!!
Molts petonssss!!

N
nusrat_9348010
7/2/11 a las 16:08

Una altre d terrassa

Hola molt bona tarda a totes !!!

Em dic Sandra i estic embarassada de 6 setmanetes ;p , estic eufrica !!! jejejeee , jo tambè sóc de Terrassa i tb estic al foro " catalanas buscando " es que no havi avist aquest , i les noies dallà tb són molt maques ;p
Per mi no es el primer embaraàs , us explico una miqueta i així em vaig donant a conìxer , jo estava embarassada de 20 setmanes i el dia que em feien la eco , el 1 de Setembre de 2010 , el gine em va dir que el bebé havia mort , em vaig quedar que no sabia ni que fer ni que dir , i bé dos dies després em van provocar el part i em van fer tb un legardo per evitar que tot i que el nano va sortir bé , que no quedés cap resta .
Vaig passar la cuarentena aquesta molt fotuda perquè va ser horrible , i passat després les dues menstruacions ens vam tornar a posar a fer deures , i la meva gran sorpresa , que una altre vegada a la primera em quedava embarassada !!!
Ara estic molt contenta i feliç , i no penso en coses dolentes , perquè al cap i la fi , si penses en positiu les coses sempre van a millor , oir que si ??

Encantada de poder formar part daquest foro , un petonàs a totes ( espero posar-me al dia amb vosaltres , veig que tindré molta feina jejejejejeee )

N
nusrat_9348010
7/2/11 a las 16:22
En respuesta a nusrat_9348010

Una altre d terrassa

Hola molt bona tarda a totes !!!

Em dic Sandra i estic embarassada de 6 setmanetes ;p , estic eufrica !!! jejejeee , jo tambè sóc de Terrassa i tb estic al foro " catalanas buscando " es que no havi avist aquest , i les noies dallà tb són molt maques ;p
Per mi no es el primer embaraàs , us explico una miqueta i així em vaig donant a conìxer , jo estava embarassada de 20 setmanes i el dia que em feien la eco , el 1 de Setembre de 2010 , el gine em va dir que el bebé havia mort , em vaig quedar que no sabia ni que fer ni que dir , i bé dos dies després em van provocar el part i em van fer tb un legardo per evitar que tot i que el nano va sortir bé , que no quedés cap resta .
Vaig passar la cuarentena aquesta molt fotuda perquè va ser horrible , i passat després les dues menstruacions ens vam tornar a posar a fer deures , i la meva gran sorpresa , que una altre vegada a la primera em quedava embarassada !!!
Ara estic molt contenta i feliç , i no penso en coses dolentes , perquè al cap i la fi , si penses en positiu les coses sempre van a millor , oir que si ??

Encantada de poder formar part daquest foro , un petonàs a totes ( espero posar-me al dia amb vosaltres , veig que tindré molta feina jejejejejeee )

Un incis jejeee

ah jo vaig a Teknon , allà em vaig portar el primer embaràs amb el Dr Jaume bachs i aquest per descomptat tb .
A Terrassa no em va agradar res tampoc MAPY , vaig començar anant per la part privada de mutua i el ginecoleg no em va agradar gens , no tenia gens de tacte alhora de dir les coses i per explicar-les semblava que li anès la vida i li havies dá nar treient tu , així que com una de les meves germanes havia anat a la Teknon amb els meus dos nebodets , em vaig animar i vaig quedar molt contenta , la meva segona opció tb era la de Dexeus , a Teknon tb em fan la 4D , que tinc ja unes ganes que arribi el moment jejejjejeee

L
lynn_8120025
7/2/11 a las 23:04

Hola a tota les panxetes noves!!!
M'agrada que aneu entrant!! Jo també estic a altres foros, per em va fer illu crear-ne aquest,
SANDRA, hem sap greu el que et va passar, per aix és millor pensar en positiu, tot i que jo, fins fa 2 setmanes ho veia tot negre pq no el notava i també pq em van trobar poc líquid amnitic. De totes formes, ara que el noto cada dia estic una mica més tranquilla. Ara estic de 21 setmanes justetes.
Per cert, de quin barri ets?
Tb saludo A LES 2 PERSONES QUE TAMBÉ HAN ENTRAT NOVES!! Em sap greu no enrecordar-me de tots els noms... per es que tinc molt mala memria. No us preocupeu si escribiu en català o castellà. L'important és trasmetre opinions i comentaris!!!
I A LA NOIA DELS CARGOLS!! Doncs suposo que tens raó, que tot bé de la terra... De totes formes pensa que si els calçots els rentes bé... (jo els vaig fer al forn, per aix, no a la calçotada típica) I que els cargols, no aniràs rentant cap per cap.... De totes formes, millor assegurar-se!

Em sap greu el tema dels noms, de veritat!! LA PROPERA VEGADA INTENTARÉ ENRECORDAR-ME DE TOTS!!!!

Mapy i Martí (21)

N
nusrat_9348010
8/2/11 a las 12:31

Bon dia ninetes !!!

Bon dia a totes !!!

MAPY guapi si que va ser un pal si per mira són coses que pasen i em va tocar a mi , per es queda en aix una experiència i ja està . ës normal que estiguessis amoïnada pel fet de notar-ho , per de fet fins que no estàs passat la setmana 20 no els notes perquè els moviments són tant discrets que poden passar per moviments de budells jajaja , després si que ja són més evidents , jo no el vaig arribar a notar , així que en part el mal trangul va ser més " lleuger " , tot i que el pitjor del cas per mi , es que al meu marit li va tocar veure el bebé , es veu que es obligatori per llei que tel facin veure ( em va lliurar a mi de que ho fes jo ) . Per ara està igual o més feliç que jo amb aquesta nova oportunitat jejeje , a més estic convençuda que aqust cop tot anirà genial jejjeeee .

Ah per cert que visc a zona olimpica , i tu ?? a veure si som veines i no ho sabiem !! jajajajajaja

Daix dels cargols , jo sè el mateix , que sigui el que sigui que es menji té que estar ben cuinat , així que jo tb quan surto a dinar fora de casa o bé demano que mho facin ben fet o ja segons qué ni mho demano .

M
madai_8559552
8/2/11 a las 14:01

Wau
Cuantas chicas nuevas media Barcelona está embarazada!!!

Hacía un montón que no entraba en este post.. toy saturada!!

Enhorabuena a todas las que hace poquito que os habeis enterado de vuestros pequeñines

A las que no me conozcais, me llamo Mary, vivo en Vilanova i la Geltrú,es mi primer embarazo y al igual que Mapy espero a mi enana para Junio

Yo sigo genial... hinchándome a comprar cositas para mi niña y con una barrigota estupenda ^_^

Besos a todas!! Os leo!!

mi xoxete 21+5

E
elona_6111578
8/2/11 a las 15:21

Jo de sabadell ...
Hola noies, em deixeu que m'apunti???

Jo estic de 28+2, serà el meu segon fill doncs ja tinc un nen de 6 anys.

Fins ara estupendo per fa dues o tres setmanes que m'agafen uns fogots una mica exagerats i ho passo fatal, com les que tenen la menopausa! El metge em diu que de vegades passa, que son les hormones .... ostres! aix no m'havia passat mai i quan arriba la nit ja tremolo, per bueno el metge m'ha donat medicació per si m'agafa molt fort i si no doncs vaig fent amb tila i camamilla perquè no nomès son les calors sino les palpitacions i les tremolors, ara entenc el que diuen les que tenen la menopausa!

Aquest segon ha costat molt i molt, dos avortaments ... i ja haviem llençat la tovallola, per sembla que al final tot anirà bé.

Es dirà Biel.

Bé, espero xerrar una estoneta amb vosaltres tots els dies.

Petonets.

M
monika_8516932
8/2/11 a las 16:30

la gina ha nascut ¡¡¡

Bones noies ¡¡¡¡ la Gina va neixer el diumenge al mati
esta guapissima i te mooolta gana ¡¡¡

va ser part natural ( casi no arribo al'hospital ¡¡¡ ) vaig començar amb contraccions cap a les 2, i vaig arribar a l'hospital a quarts de 5, a quarts de 6 a havia nascut ¡¡) no em varen haver de fer punts

anims totes i molts petons ¡¡

J
jacira_9432505
9/2/11 a las 21:59

Hola
Hola a todas! Yo soy de Girona, estoy de 3 semanas y 5 dias ha sido por IA, llevabamos 3 años intentandolo y por fin hemos conseguido el +++++ El dia 21 tengo la eco y unas ganas locas de que vaya todo bien....

E
edita_8521706
9/2/11 a las 22:29
En respuesta a adassa_5844392

Buenas
Hola guapa no te han dado la opcion de San Juan de Dios? Yo lo tube en san juan de dios.. pero en del belvige... en el de san boi no lo tienes en la habitacion con tigo al niño solo te lo traen para comer... y luego en la habitacion no estas sola...
En san juan de dios lo tienes tu sola todo el dia con tigo y estas sola en la habitacion.
Soy de Viladecans.

San boi
Perdon por contestarte despues de tantos dias, si que me dieron la opcion de San Juan de Dios pero el de San boi es el nuevo que inauguraron en Octubre, las habitaciones son solo de una persona y tengo un amigo que trabaja alli, por eso lo elegi, besitos y gracias.

Y
yixuan_8453463
10/2/11 a las 4:10
En respuesta a monika_8516932

la gina ha nascut ¡¡¡

Bones noies ¡¡¡¡ la Gina va neixer el diumenge al mati
esta guapissima i te mooolta gana ¡¡¡

va ser part natural ( casi no arribo al'hospital ¡¡¡ ) vaig començar amb contraccions cap a les 2, i vaig arribar a l'hospital a quarts de 5, a quarts de 6 a havia nascut ¡¡) no em varen haver de fer punts

anims totes i molts petons ¡¡

Moltes felicitaaaats!!
Veus, tanta por q teníem i tu també has tingut un part exprés!! Jijiji
Moltissimes felicitats i q disfrutis molt cada moment, és genial!!
Les nostres nenes es porten una setmaneta! Un petó moooooooolt gran

Y
yahiza_9717361
10/2/11 a las 10:03

Gràcies per la benvinguda!
Moltíssimes gràcies per la benvinguda!!
Per ara em trobo força bé. Una mica marejada per no més del normal.
Abans d'ahir em vaig espantar una mica perquè tenia petites pèrdues i vaig anar a urgències. Quan vaig arribar ja no perdia i em van dir que estava tot bé. Per si de cas em prenc Utrogestan.
De fet, en el primer embaràs vaig tenir pèrdues fins que vaig anar de part. Per és clar, com que cada embaràs és diferent no està de més donar una ulladeta. Ja es veia l'embrió, per fi!!! Ara tinc ganes d'anar a la eco de les 8 setmanes el dia 21. A urgències em van dir que semblaca que estava d'uns 3 dies menys del previst. En teoria demà o demà passat faig les 7 setmanes.
Quins nervis i quines ganes!!! hehe. Se'm farà tan llarg... i amb l'estiu pel mig, més.

Y
yahiza_9717361
10/2/11 a las 10:04
En respuesta a yahiza_9717361

Gràcies per la benvinguda!
Moltíssimes gràcies per la benvinguda!!
Per ara em trobo força bé. Una mica marejada per no més del normal.
Abans d'ahir em vaig espantar una mica perquè tenia petites pèrdues i vaig anar a urgències. Quan vaig arribar ja no perdia i em van dir que estava tot bé. Per si de cas em prenc Utrogestan.
De fet, en el primer embaràs vaig tenir pèrdues fins que vaig anar de part. Per és clar, com que cada embaràs és diferent no està de més donar una ulladeta. Ja es veia l'embrió, per fi!!! Ara tinc ganes d'anar a la eco de les 8 setmanes el dia 21. A urgències em van dir que semblaca que estava d'uns 3 dies menys del previst. En teoria demà o demà passat faig les 7 setmanes.
Quins nervis i quines ganes!!! hehe. Se'm farà tan llarg... i amb l'estiu pel mig, més.

Felicitats!!!!
Moooooooltessss felicitats a totes les que heu sigut mamis fa poc!!!!!!

N
nusrat_9348010
10/2/11 a las 10:42

Bon diaaaaa

Bon dia boniques !"!!!!!

Enhorabona a la mami de la Gina ( es que ara no men recordo del nom , glups )
Mariona jo tb estic de les mateixes setmanes que tu jijiji i tb el dia 21 tinc la eco , tinc ja unes ganes !!!!!!!!!!!!!!! jo no tinc perdes ni res , nomès cremor destomac desprès dels àpats , i en comptes dengreixar-me mestic aprimant perquè hi han dies que es horrible les vomiteres , ahir per aix em vaig trobar genial , aviam si durem així més tems jejejeeee

un petonàs a totes !!!!

D
damara_5999403
10/2/11 a las 10:48

Holaaaaa
Una nueva k s une!!!! Yo estoy de 25 semanitas y soy de Badalona (BCN). Encantada de saludarlas a todas y espero seguir n kntacto y k m solucioneis mis dudillas cuando las tenga ya k soy primeriza!!!!
Besitossssssss

E
edita_8521706
10/2/11 a las 11:53

Hola ya se el sexo
Es una niña y me han dicho que pesa 280 gramos y mide 19 centimetros estoy encantada y eso que yo preferia niño, se llamara Ingrid y nacera el dia 1 de Julio, besitos

Marta 19+6 y Ingrid

L
lilit_6057199
10/2/11 a las 13:29

Hola a todas!!
no sabia q existia este foro jeje!
me presentoo me yamo fatyma, tengo 21 años y estoy esperando una preciosa niña q se va a yamar Sherezade! soy de Roses, Girona!!
espero os pueda ir conociendo a todas xq la verdad no sabia q habia una xarla solo d catalanas q gracia! jajaja bueno os cuento q estoy de 27+2, mi fpp es para el 10 de mayo, si todo va bien jeje espero q lleveis un buen embarazo todas!!

BESOTES MAMIS!!

pd. os escribo en castellano xq mi novio es de sevilla y qiere enterarse de todo! jajaja sq le encanta es un cotilla jaja!

fatyma+javier=sherezade(27+2)

A
aby_8876612
10/2/11 a las 13:52

Me uno!
Hola chicas! Me uno a vosotras. Soy de Mollet, barcelona y estoy de 32+4 ya!
Estoy esperando una nena. El embarazo lo he tenido hasta ahora muy bueno! Menos ahora que me ha dado una reaccion alergica en la piel, y estoy llena de ronchas y con unos picores ....desesperadita! A ver si con las pastillas que me han dado y la crema se me va pasando, que llevo ya un dia y medio!
El dia 22 tengo la ultima eco, a ver que me dicen de las medidas de la nena!
Un besito a todas y enhorabuena!

Y
yahiza_9717361
10/2/11 a las 15:24

A sandra
Quina gràcia, Sandra! Ja direm què tal la eco!! Mooolta sooort!!!!

E
edita_8521706
10/2/11 a las 16:42

Hola barcelona
Que sepas que por lo que explicas de los granitos que te han salido es probable que sea niño, no te preocupes por lo del sueño y el cansancio que a la que llegues a las 15 semanas se te pasa todo y estas con mas energia, a no ser que te pase como a mi que tu bebe no quiera estar tumbado y prefiera estar sentado hecho un ovillito oprimiendote las costillas, pero es genial por que sabes que esta ahi y es tuyo, bueno que te voy a contar que no sepas, un beso y cuando vayas a la eco de las 12 nos lo cuentas que queremos saber de mas bebes.
Marta 19+6 Ingrid

N
nusrat_9348010
11/2/11 a las 11:06

Bon dia panxetes guapes !!!

Bon dia a totes !!!!

Que bé que ja sigui divendres !!!! ummmmmm , la setmana se mha passat volant !! a viam si fa bon dia aquest cap de setmana i podem fer aguna excursioneta jejejee

Eps Mariona donçs ja ens explicarem jejjeee coma ha anat la eco jejejeee , jo la tinc a la tarda a les 17:15 , crec que sem farà eterna aquesta setmana jajajajajajajaja

Fatyma , Kuka benvingudes , i crec qque em deixo una altre noia , segur , dispenseuuu , totes benvingudes !!!!!!!!!!!!!!
Per cert Fatyma jejjeee jo casi cada cap de setmana vaig a Roses , tenim allà un apartament i sestà fantàstic !!!!

L
lynn_8120025
11/2/11 a las 11:53

Terrassa i voltants!!!!
Noies!! Aquest dilluns dia 14 és el dia de portes obertes de Mutua de Terrassa per la part de maternitat!! Ens expliquen tot, des de la sala de part a tot que hi hem de passar abans i després!!! Tot i que jo vaig x la Dexeus m'hi faré caure per Mútua per veure com és tot..... Es pot anar a les 16h i a les 18h. Si algú s'apunta o vol venir amb mi......

Una abraçada i benvingudes a totes les noves panxetes!! Aix s'anima!!!

E
elona_6111578
11/2/11 a las 11:57
En respuesta a nusrat_9348010

Bon dia panxetes guapes !!!

Bon dia a totes !!!!

Que bé que ja sigui divendres !!!! ummmmmm , la setmana se mha passat volant !! a viam si fa bon dia aquest cap de setmana i podem fer aguna excursioneta jejejee

Eps Mariona donçs ja ens explicarem jejjeee coma ha anat la eco jejejeee , jo la tinc a la tarda a les 17:15 , crec que sem farà eterna aquesta setmana jajajajajajajaja

Fatyma , Kuka benvingudes , i crec qque em deixo una altre noia , segur , dispenseuuu , totes benvingudes !!!!!!!!!!!!!!
Per cert Fatyma jejjeee jo casi cada cap de setmana vaig a Roses , tenim allà un apartament i sestà fantàstic !!!!

Bon dia!
Bon dia a totes,

Veig que hi ha molta varietat, les comencen ara amb l'embaraç, les que ja ens queda poc i les que l'acaben de tenir!!!!

El meu primer part va ser ràpid, així que ja veurem aquest que tal, he de parlar amb el metge a veure que em diu per el primer en 4 hores va ser fora!

Sembla que els meus fogots han baixat una miqueta, a veure si em donen una treva. Diumenge ja faig les 29 i ja a les 30 son els 7 mesos ... quin descans. Estic patint més amb aquest embaraç que amb l'altre

Diluns començo també el curs pre-part i dimarts tinc eco, a veure com ha crescut el Biel, ufffff quines ganes que tinc!!

Que vagi molt bé a totes, i que aquestes ecos surtin estupendes!!!

N
nusrat_9348010
11/2/11 a las 12:34

Epssss

Ostres Mapy a mi magradaria anar per menvaig aquesta tarda a Roses , que tenim allà un apartament i com que a Jordi li deuen dies de vanaces fins dimarts o dimecres no tornem , si vas ja ens explicaràs que tal.
Jo el meu primer embaràs vaig començar anat a la mutua per privat i el gine que em va tocar no em va agradar gens ni mica , tenia molt poc tacte , i per aix vaig cambiar ala Teknon. Per com a visita informativa está molt bé !
Jo com per desgràcia la sala de parts de Teknon ja la vaig conèixer doncs ja porto algunes coses per avançat jejejeeee

T
taila_6445927
11/2/11 a las 13:00

Des de tarrega
Bon dia a totes,
Em presento, em dic Gemma i sóc de Badalona per visc a Tàrrega (Lleida). Jo estic embarassada de 25+3 setmanes i ara començo a estar més o menys bé, jejeje, es que sóc diabàtic insulinodependent des de fa 14 anys i per culpa del sucre he tingut alguns problemes. La veritat es que aquest embaràs el porto amb bastanta preocupació perquè també vaig fer una pujada de presió a 14/9 i em van donar la baixa directament, ara també resulta que com sóc RH - doncs que m'haig de posar una vacuna, o algo per l,estil, per no danyar el bebé. També tinc la ciàtica des de quasi al principi i aixo fa un maaaal !!! Es el meu segon embaràs, la meva primera filla ja té 12 anys, jo en tinc 39 i ara porto un nen que es dirà Biel.
Salutacions a totes !!!

L
lilit_6057199
11/2/11 a las 14:04

Bones tardeees!
sandra! q coincidencia jeje la verdad q si se esta muy bien y mas en primavera! yo cuando salgo a andar siempre voy por la zona del paso q entre el mar q relaja y q es todo llano m va muy bien jeje!

bueno encantada de leeros y a ver si me pongo al dia y os voy conociendo a todas poco a poco para ir viendo como lo llevais!
aunq veo q hay dsd al principio hasta ya cn los bebes en los brazos jajaja q por cierto enhorabuena a las q ya son mamis!!

q paseis un muy buen fin de semana todas!! yo no creo q m pueda meter muxo x aqi xq vienen mis primitos y son dos terremotos y entre esos dos y mi niña q se mueve ya muxisimo! vaya 3 se van a juntar jijiji muxos besos muaa!!!


fatyma+javier=sherezade(27+3)

E
elona_6111578
12/2/11 a las 16:49
En respuesta a lilit_6057199

Bones tardeees!
sandra! q coincidencia jeje la verdad q si se esta muy bien y mas en primavera! yo cuando salgo a andar siempre voy por la zona del paso q entre el mar q relaja y q es todo llano m va muy bien jeje!

bueno encantada de leeros y a ver si me pongo al dia y os voy conociendo a todas poco a poco para ir viendo como lo llevais!
aunq veo q hay dsd al principio hasta ya cn los bebes en los brazos jajaja q por cierto enhorabuena a las q ya son mamis!!

q paseis un muy buen fin de semana todas!! yo no creo q m pueda meter muxo x aqi xq vienen mis primitos y son dos terremotos y entre esos dos y mi niña q se mueve ya muxisimo! vaya 3 se van a juntar jijiji muxos besos muaa!!!


fatyma+javier=sherezade(27+3)

Holaaa
Ànim noies!!
Dimoni ja has passat la meitat; jo estic de 29 i tinc un nen de 6 anys i ara també tindrem un Biel
Fa tres setmanetes que les hormones m'estan fent la guitza, fogots, marejos, insomni .... per ja va quedant menys. Es fa durillo de vegades.
Molts ànims a totes i bon cap de setmana!!!

E
edita_8521706
13/2/11 a las 19:25


Lo subo que se nos pierde

L
laura_8580977
16/2/11 a las 18:22

Hola chicas
Hola chicas!
Tengo una duda, a ver si alguna me lo puede solucionar...
Tendré a mi niña el 19 de Marzo y aun no tengo preparada la bolsita para llevar al hospital!!
Ya que ahora estoy en casa y tengo toda la ropita de la nena limpia queria prepararla y hasta dentro de 3 semanas no tengo hora con mi medico.

Alguna que tenga o haya tenido a su bebe en el Vall dhebron, me podria pasar la lista de lo que hay que llevar? porque, hay que llevar algo?

Esque ahora me a entrado la duda y he pensao...y si se me adelanta!!no tengo nada preparado!!!

Gracias igualmente a todas!

N
nusrat_9348010
16/2/11 a las 18:39
En respuesta a laura_8580977

Hola chicas
Hola chicas!
Tengo una duda, a ver si alguna me lo puede solucionar...
Tendré a mi niña el 19 de Marzo y aun no tengo preparada la bolsita para llevar al hospital!!
Ya que ahora estoy en casa y tengo toda la ropita de la nena limpia queria prepararla y hasta dentro de 3 semanas no tengo hora con mi medico.

Alguna que tenga o haya tenido a su bebe en el Vall dhebron, me podria pasar la lista de lo que hay que llevar? porque, hay que llevar algo?

Esque ahora me a entrado la duda y he pensao...y si se me adelanta!!no tengo nada preparado!!!

Gracias igualmente a todas!

Nere

Hola guapiiii

ostras que poquito te queda no ?? jejee que nervios y que ilu verdad ?' cómo se llama tu nena ??

Lo de la lista yo la verdad es que ni idea , pero vamos que creoq ue al igual si buscas por el google te sale algo , de todos modos ya te la tendrian que haber dado , pero bueno , total tampoco es para tanto , yo lo que haria si no la encuentars por internet seria llamar a la vall dHebron y decirles si te pueden pasar por e-mail la lista y seguro que te la pasan .
llevar cosas tienes que llevar , que si los bodys , los pijamillas , sobretodo lo de la higiene , pañales supngo que no que te los darán alli , y claro la ropita del último dia .

Yo e sque la lista la tengo porque en donde yo lo tendré es en la teknon y como mi hermana tb tuvo alli a los suyos y en el mismo mes que yo pues me sirve .

M
monika_8516932
16/2/11 a las 19:57
En respuesta a yixuan_8453463

Moltes felicitaaaats!!
Veus, tanta por q teníem i tu també has tingut un part exprés!! Jijiji
Moltissimes felicitats i q disfrutis molt cada moment, és genial!!
Les nostres nenes es porten una setmaneta! Un petó moooooooolt gran

Hola cesc ¡¡¡¡

un petonas per tu tambe ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡

que tal vas ??? fas lactancia materna ????

L
laura_8580977
16/2/11 a las 20:17
En respuesta a nusrat_9348010

Nere

Hola guapiiii

ostras que poquito te queda no ?? jejee que nervios y que ilu verdad ?' cómo se llama tu nena ??

Lo de la lista yo la verdad es que ni idea , pero vamos que creoq ue al igual si buscas por el google te sale algo , de todos modos ya te la tendrian que haber dado , pero bueno , total tampoco es para tanto , yo lo que haria si no la encuentars por internet seria llamar a la vall dHebron y decirles si te pueden pasar por e-mail la lista y seguro que te la pasan .
llevar cosas tienes que llevar , que si los bodys , los pijamillas , sobretodo lo de la higiene , pañales supngo que no que te los darán alli , y claro la ropita del último dia .

Yo e sque la lista la tengo porque en donde yo lo tendré es en la teknon y como mi hermana tb tuvo alli a los suyos y en el mismo mes que yo pues me sirve .

Hola!
Hola guapi!!

Si ya me queda mu poquito, escasas 4 semanitas...se llamara Nerea! y la verdad que ya estoy deseando que este por aqui! Tengo ganas de verle la carita!

Pues lo de la bolsa es que tengo un follon...porque hay gente que me dice que al Vall dhebron, para ella no tengo que llevar nada, solo para mi...pero claro luego pienso...yo preferiria llevarle su ropita,sabes? yo bueno, puedo estar en camison, pero ella...hay que ponerla guapi!jejeje

Para cuando te toca a ti!!!?
Besitos y gracias igualmente


N
nusrat_9348010
17/2/11 a las 10:47
En respuesta a laura_8580977

Hola chicas
Hola chicas!
Tengo una duda, a ver si alguna me lo puede solucionar...
Tendré a mi niña el 19 de Marzo y aun no tengo preparada la bolsita para llevar al hospital!!
Ya que ahora estoy en casa y tengo toda la ropita de la nena limpia queria prepararla y hasta dentro de 3 semanas no tengo hora con mi medico.

Alguna que tenga o haya tenido a su bebe en el Vall dhebron, me podria pasar la lista de lo que hay que llevar? porque, hay que llevar algo?

Esque ahora me a entrado la duda y he pensao...y si se me adelanta!!no tengo nada preparado!!!

Gracias igualmente a todas!



Eps que nombre más bonito que le has puesto a la peque ! , pensaba que era el tuyo jejjeee

Uff pues a mi me queda todavia bastante jajjaa , vamos hasta el 2 de octubre jajajajajaja , yo si es una nena le pondré Nora y si es niño a petición der su papi , pues que remdio se llamará como él jajajaajaa Jordi

Cómo te encuentras ???

L
laura_8580977
17/2/11 a las 23:27
En respuesta a nusrat_9348010



Eps que nombre más bonito que le has puesto a la peque ! , pensaba que era el tuyo jejjeee

Uff pues a mi me queda todavia bastante jajjaa , vamos hasta el 2 de octubre jajajajajaja , yo si es una nena le pondré Nora y si es niño a petición der su papi , pues que remdio se llamará como él jajajaajaa Jordi

Cómo te encuentras ???


Siiii!!
Nerea es mu bonito, nose porque desde pequeña siempre pensaba...si tengo una niña se llamara Nerea!y mira al final, mi primera niña pues Nerea (que la verdad no se escucha muxo).
Al principio, ya que todo el mundo me decia que era niño, teniamos pensado Aitor o Hector, pero tambien era a elección del papa, ya que si era niña, no habia discusión, era Nerea!jejeje!

Bueno pues ya en escasa 4 semanitas la tengo por aki...y que ganas!

A ti para cuando te toca?
Besitooos

N
nusrat_9348010
18/2/11 a las 14:18
En respuesta a laura_8580977


Siiii!!
Nerea es mu bonito, nose porque desde pequeña siempre pensaba...si tengo una niña se llamara Nerea!y mira al final, mi primera niña pues Nerea (que la verdad no se escucha muxo).
Al principio, ya que todo el mundo me decia que era niño, teniamos pensado Aitor o Hector, pero tambien era a elección del papa, ya que si era niña, no habia discusión, era Nerea!jejeje!

Bueno pues ya en escasa 4 semanitas la tengo por aki...y que ganas!

A ti para cuando te toca?
Besitooos

Nerea

ya me imagino ya que tienes que tener unas ganas locas de tenerla ya en casita y poder disfrutarla , que el embarazo ya los últimos meses se debven hacer pesaditos ;p
Pues yo hasta el 2 de octubre no me toca jejee , asi que me va a tocar esperar todavia para poder verlo/a jajajajajajaaa

D
damara_5999403
23/2/11 a las 7:16

Hola laura
Holaaa yo lo tendre en la clinica del pilar de barcelona y tampoko se lo k tendre k llevar, m pasare un dia de estos a ver k s l k m dicen...

D
damara_5999403
23/2/11 a las 10:39

Sandra
Lo siento mucho!!!!! Si te sirve de consuelo yo h tenido dos abortos y ahora vuelvo a estar embarazada!!! Todo esto en 8 meses... y mira estoy de 26 semanitas ya!!!!
Ole x no rendirte y no verlo tan negativamente, eres de las mias..... y kien la sigue la consigue!!!! Mirame a mi!!!!
Muchos besitos y k vaya todo genial!! Te deseo toda la suerte del mundo!!!!!!

Ultimas conversaciones
Videos, noticias, concursos y ¡muchas sorpresas!
facebook
ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir